Безпаливний автотермічний режим згоряння повітря в ДВЗ
Те, що горить не паливо, а кисень, було зрозуміло досить давно. Цьому сприяли такі факти: вибух повітря у фокусі лазерного променя; вибух чистого кисню за наявності лише слідів вуглеводнів; електричний розряд (іскра, плазма, кульова блискавка – це теж горить повітря).
«Але
вперше роль палива як донора електронів
була встановлена Д.Х.Базієвим. Ще раз
було підтверджено, що горить не паливо,
а в першу чергу, кисень повітря. Але якщо
горить не паливо, то можна від нього
позбутися?! Був розроблений спосіб
виключення палива як компонента горіння
шляхом використання електронів зв'язку
самого повітря.
Але, можливо, більш
значущою є друга роль палива як головного
«ворога» і гасителя автотермічної
реакції горіння. Коротко кажучи, друга
роль полягає в тому, що надлишок електронів
зв'язку в паливі призводить до значної
нейтралізації всіх позитивних зарядів
і випромінювань в камері згоряння. Такий
процес є зворотним процесу до- і
внутрішньоциліндрової обробки повітря,
що перешкоджає автотермії – самозаймання
повітря безпосередньо. Тільки виключення
палива в сукупності з обробкою повітря
дає можливість автотермії. Розуміння
цього факту значно прискорило і просунуло
вперед дослідження з безпаливного
горіння»
«Розробка теорії зайняла сім років, практична робота, в першу чергу, на карбюраторних автомобільних двигунах, – ще три роки. Вперше безпаливний режим роботи двигуна (на холостому ходу) був отриманий 25 липня 2001 року. Знадобилося ще більше одного року, щоб 25 серпня 2002 року на автомобілі ВАЗ-2106 був отриманий безпаливний режим самозаймання повітря в циліндрах двигуна при русі автомобіля з навантаженням і швидкістю 120 км/год. Витрата палива визначалася оперативно за допомогою серійно випускається штатного шляхового комп'ютера і датчика витрати палива, встановлених безпосередньо в автомобілі. Показання витрати палива датчиком і комп'ютером контролювалися періодично об'ємним способом, вимірами витрати за допомогою мірної мензурки, вимірами рівня в паливному баку, за допомогою пляшки, що встановлюється на мірну посудину замість бака в безпосередній близькості до поплавкової камери карбюратора. Контрольні виміри показали, що точність датчика витрати палива відповідає об'ємному вимірюванню, зокрема, коли датчик і комп'ютер показують нульову витрату палива, тоді і рівень палива в вимірювальній мензурці (діаметром 1 см і довжиною 1 м) теж нерухомий, знаходиться на одній і тій же позначці.
На основних режимах руху автомобіля:
-
зі швидкістю 60...70 км/год і числом обертів
двигуна 2000...2500 об/хв;
- зі швидкістю
понад 70 км/год і числом обертів двигуна
понад 3500 об/хв;
- а також на холостому
ходу з числом обертів двигуна 200..1500
об/хв.
витрата палива була відсутня
зовсім, була нульовою.
При пуску і прогріванні двигуна, а також – на перехідних режимах і перегазовках мала місце короткочасна витрата палива така, що в середньому при загальному пробігу понад 7000 км вона склала 1,0…1,5 л/100 км шляху.
Режим безпаливного горіння забезпечувався обробкою повітря і налаштуванням карбюратора на бідну суміш без будь-яких змін конструкції двигуна.» Теоретичні розробки викладені раніше в посиланнях на роботи Базієва Д. Х. та Андрєєва Є. І.
Цитуємо форулу винаходу Андрєєва Є. І.: Пристрій для обробки повітря паливно-повітряної суміші [ru№2229620 від 06.09.2002 опубліковано 27.05.2004] автор Андрєєв Є. І. та ін., що включає в себе постійні магніти і каталізатор, що відрізняється тим, що виконано у вигляді порожнистого циліндра з підвідним і відвідним патрубками, всередині якого радіально розташовані постійні магніти у вигляді пластин, що утворюють магнітне поле, таким чином, що між ними і зовнішньою бічною стінкою циліндра існує зазор для вільного проходу повітря, а іншими кінцями магніти кріпляться до відвідного патрубка, введеного в циліндр, при цьому між магнітами розміщують каталізатор, а введена в циліндр частина патрубка має отвори для проходу повітря.
Було отримано три російські патенти Е.І.Андрєєва з даної теми: № 2229619, № 2229620, № 2179649 і міжнародна заявка на патент WO2004022966.
https://drive.google.com/file/d/1gFuLzfp1Px1i7QgsEwYeQnMXaUqoKHmX/view?

Комментарии
Отправить комментарий