Віктор Шаубергер

 

https://youtu.be/glCxUH51yAQ ртуть
https://www.youtube.com/watch?v=lnu1-kWM0bg&t=2s двигатель
https://www.youtube.com/watch?v=oSTJMT7NsBQ   куча полезностей

1. Який же принцип дії ртутного двигуна вімани. Виявляється, зовсім простий. Принцип дії ртутного рушія заснований на різниці тисків насиченої пари над опуклою і увігнутою поверхнею - на межі розділу двох середовищ (рідиною і твердим тілом). Як відомо, тиск насиченої пари над опуклою поверхнею більший (крапля), а над увігнутою поверхнею (меніск) менший, ніж над плоскою поверхнею рідини. Різниця тисків визначається рівнянням Томсона (Кельвіна).

Рівняння Томсона (Кельвіна): ln (P/Ps) = ± (2σVm)/(rRT), де

р - тиск пари над викривленим меніском;
рs - тиск насиченої пари над плоскою поверхнею;
s - поверхневий натяг конденсованої рідини;
r - радіус кривизни меніска.
σ - поверхневий натяг рідини, що утворюється при конденсації пари
R - газова постійна
Vm - молярний об'єм рідини.

Якщо, згідно з давнім описом вімани, нагріти ртуть у замкненій металевій посудині до певної температури, то внаслідок випаровування ртуті в посудині утвориться насичена пара, що осідатиме у вигляді крапель на верхній її поверхні, за умови створення "точки роси". Унаслідок різниці тиску насиченої пари на опуклу та увігнуту поверхню з'являється сила F 1, спрямована вгору. Підйомна сила залежатиме від коефіцієнта поверхневого натягу робочого тіла і розміру крапель. Що менший розмір крапель, то більша різниця тисків насиченої пари. Ефект стає помітним при розмірах крапель ртуті близько 10 у ступені мінус 5 метрів.

https://mover.uz/watch/AxWEmp8m За ці винаходи його усунули спецслужби США

2. Теорія про те, що всесвіт утворився шляхом вибуху, просто нісенітниця. Адже сила вибуху, яку ми використовуємо в наших двигунах внутрішнього згоряння, не тільки руйнівна за своєю сутністю, а й украй неефективна. Коефіцієнт корисної дії більшості двигунів внутрішнього згоряння не становить навіть 50%, іншими словами, більше половини вивільненої енергії витрачається даремно, найчастіше у вигляді тепла, автомобілі можна назвати жартома "обігрівачами місцевості". І це не тільки жахливе марнотратство нафти, вугілля, газу тощо. (за словами Шаубергера, їх слід залишити лежати в землі, тому що вони потрібні для утворення води), а й, у прямому сенсі цього слова, "техніка смерті" (Шаубергер), що несе всьому світові наслідки, які загрожують життю і які природа може пізнати лише в разі розпаду і розкладання. Сумнівним "вінцем" цього фальшивого принципу є розщеплення атома.

Шаубергер узяв за зразок творчі сили природи ("У рослині ж нічого не вибухає!"), які, завдяки мінімуму витрат енергії, досягають максимуму продуктивності. "Наша сучасна техніка поводиться, навпаки, як селянин, який навесні кидає в землю сім картоплин, щоб восени викопати одну". При цьому Шаубергер покладав надії не на тиск і температуру (двигуни внутрішнього згоряння), а на силу засмоктування, на "вічно жіноче начало" - силу безвибухового руйнування. Така біотехніка не створює відходів або відпрацьованих газів, а виробляє енергію за тарифом, що майже дорівнює нулю.




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Космос це 99,83% електрино

11...16 липня 2025 року на орбіті Землі кількість нейтронів зашкалювала...

Колообіг води в природі, це міф чи обман?